woensdag 2 maart 2011

Overstag

Jawel als Nikon gebruiker ben ik deze week overstag gegaan.
omdat er van Nikon geen betaalbare 400mm lens koopbaar is ben ik deze week overgestapt op CANON.
Ik heb een AlbertJorritThomas, etc. 400mm lens aangeschaft met daarbij een 60D camera.
Het is wel even wennen, alle knopjes zitten op andere plekken, maar de resultaten van de eerste vogeljacht zijn scherp!
Ik heb een rondje Noordwaard Maltha gereden en daarbij ook stukken gewandeld met als resultaat dat ik op de Pannekoek tegen een roerdomp aanliep.
Hij zat in een open stuk griend naast een greppel, helemaal niet verscholen.
We hadden elkaar in de gaten en hij bleef in 'paal houding' mij aankijken.
Ik heb een serie foto's gemaakt en heb hem lekker met rust gelaten. Respect voor deze master of disguise (alleen zat deze in het verkeerde terrein)


Later zag ik een grote groep sijsjes en lekker er op los geklikt.

Ook deze foto is scherper dan ik gewend was, dus dit belooft veel goeds voor de komende maanden!
Wat was het weer genieten vandaag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten