donderdag 1 maart 2012

Noorderlicht

Ik probeer toch altijd zoveel mogelijk aan de Biesbosch gerelateerde verhalen te schrijven op mijn blog, de enige link met de Biesbosch die ik voor de reis van afgelopen week kan verzinnen is de vos. Ik ben vorige week op vakantie geweest op de eilandengroep Lofoten in Noorwegen.
Onder leiding van de kers verse maar het geweldige foto reis organisatie Nordic Vision hebben we daar een fantastische week doorgebracht met de nadruk op fotografie. Ik heb daar een vos gezien, die zich voornamelijk ophield onder de vele stokvissen die er te drogen hangen. Dit was niet het hoogtepunt, dat was natuurlijk het magische Noorderlicht.






5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Vosje en het Noorderlicht ken ik alleen van bandjes in Tilburg !
    Lijkt me een prachtige ervaring en je hebt het super vast gelegd dank je Tim !

    Gr Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat genieten zijn geweest! En wij genieten weer van je prachtige foto's, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat jaloersmakende noorderlicht. Dat heb je heel mooi weten vast te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterk werk Tim! Zou wel in een expo passen ;-))

    Gr
    Arthur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie opnames TIm, Afgelopen nacht ook te zien in de Biesbosch ;-) misschien aankomende nacht ook nog ...

    BeantwoordenVerwijderen