dinsdag 15 februari 2011

3 vliegende deuren

Op deze mooie lentedag in februari is het me eindelijk gelukt!
Meerdere zeearenden tegelijk!
Al was het dan wel op zeer grote afstand, maar zien is zien.
Terugrijdend op de Deeneplaatweg zag ik iets overvliegen, ik stop en in mijn verrekijker zie ik in de achtergrond nog meer, 3 zeearenden, die met elkaar aan het ravotten waren, heel hoog boven polder Hardenhoek. Soms heel mooi zwevend, als echt vliegende deuren, dan weer duikend en spelend een mooi schouwspel heel klein in mijn verrekijker. Ik ben nog dichterbij gekomen en weer gestopt totdat ze uit elkaar gingen 2 gingen er naar oost en 1 naar west. Bij polder Hardenhoek aangekomen waren ze niet meer te vinden.

Later nog wat gewandeld bij polder Maltha en bijna boksende hazen gefotografeerd, let wel bijna, dus geen hazenfoto's, ook geen zeearend foto's die stipjes waren te klein voor de camera. Maar wel een mooie Deeneplaatbuizerd.

1 opmerking:

  1. hallo,
    Wat een mooie site is dit. Al zoekend op het www kwam ik bij u terecht. Wij zijn niet goed bekend in de biesbosch maar als hobby fotograaf en vogelaars willen wij op zoek naar o.a de zeearend kan u ons goede tips geven welke plaatsen er in de biesbosch zijn en hoe die te bereiken? Hartelijke groet Martine zussie0015@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen