zondag 1 januari 2012

Mijn Derde Biesbosch jaarboek!

Een leuke tip om iets leuks te de doen met al die foto's die op je computer staan.
Maak een jaarboek!



Net zoals bij de voorgaande jaren heb ik van alle blog belevenissen veel meer foto's dan ik op mijn weblog geplaatst heb. Ieder jaar maak ik hiervan een jaarboek wat ik laat afdrukken bij Albelli.
Dit jaar krijg je er ook een internet versie bij waar je online door kunt bladeren.
Je hebt hiervoor wel FLASH nodig om het te kunnen zien.
Heb je geen FLASH (bijvoorbeeld i-pad) dan kun je verder weinig met dit bericht.
Voor degenen met FLASH, Veel kijkplezier. TIP! bekijk het boek op volledig scherm.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig jaarboek.heb gelijk even verder gekeken, maar wat is dit mooi die foto'smet alle verhalen erbij. Kom hier vaker kijken.

    Gr Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tim, wat een prachtige site heb je en ik heb ook genoten van je fotoboek waar ik tot mijn verrassing de kraanvogels zag! Ook jij bent in Fr bij het meer geweest. Wij 2 jaar geleden maar gaan dit jaar weer eind februari.
    Wij wonen aan de Brabantse kant tegen de Biesbosch aan en gaan er veel lopen en genieten van de ruimte,de natuur! Maken ook veel foto's!
    Hartelijke groet! Henny

    BeantwoordenVerwijderen