zondag 1 mei 2011

Samenvatting van de afgelopen week


Na een leuke ochtendwandeling Met Henk en Marion over het Griendmuseumpad heb ik toch maar eens in mijn postvak gekeken en tot mijn verrassing lag er een nieuwe folder in, met een foto van mij prominent op de voorkant. Die knautiabij had ik ingestuurd voor de postzegel wedstrijd, ook mijn foto van 'De Wassende Maan' staat erin. Ik vind dit echt leuk om te zien dat je eigen foto's zo her en der opduiken.


Ook heb ik deze week 30 van dit soort bovenstaande vragen beantwoord en wel zo goed dat ik mijn klein vaarbewijs heb gehaald. Er was wat discussie of het nu wel of niet verplicht was voor een fluisterbootje met gasten, maar daar heb ik niet op gewacht. Ik vind het gewoon zelf leuk om te halen en wat meer van de vaar regelementen af te weten, je vaart tenslotte met gasten. 
Het is met wel opgevallen dat, wanneer voor je vaarbewijs aan het leren bent, er plotseling overal 'verkeersborden' in de Biesbosch staan.



Ook zag ik deze week 2 patrijzen vlak bij polder Maltha, hoe gek ook, het is voor mij een nieuwe Biesbosch soort.

ps. het is antwoord B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten