zaterdag 4 april 2015

Euroflam en andere Biesbosch rariteiten



Gisteren was er een Europese Flamingo (Euroflam) neergestreken in de Kleine Noordwaard, ik ben er meteen op uitgetrokken en heb deze foto als Biesbosch bewijsplaatje kunnen maken. Op de achtergrond staat namelijk de Jantjeskeet het ultieme bewijs dat de Flamingo in de Biesbosch is gefotografeerd. (ik kan ook wel een beetje photoshoppen, maar dat heb ik niet bij deze foto gedaan)
Hieronder ook een link naar een berichtje op NOS.nl over de Biesbosch Flamingo. 


Ook ben ik afgelopen woensdag aan het experimenteren geweest met lange sluitertijden, ik had ergens gelezen dat je als de sluitertijd precies op de milliseconde goed is er dan magische dingen gebeuren. Bij deze foto van de veerpont is het me na vele pogingen uiteindelijk gelukt.


Als je sluitertijd precies lang genoeg is dan gebeuren er magische dingen.


Hieronder volgt een Instagram impressie van de afgelopen week......
En oh ja, wat was woensdag de datum ook alweer??

Paartje IJsvogel

Spiegelnat

Laarzenpad

Tilt- Shift Thursday






Geen opmerkingen:

Een reactie posten