zaterdag 3 april 2010

15 Km Vogels tellen

Vanochtend ben ik weer meegegaan met de broedvogel telgroep vanuit Hardinxveld. Vandaag bestond het team uit 2 groepjes en stonden er nieuwe plots op het programma. Ik ben weer samen met Albert op pad gegaan en het weer was ons goed gezind. Polder Kort- en Lang Ambacht en polder Stedendijk hebben we helemaal rond gelopen met ook nog een kano oversteek halverwege. De vangst was wat magertjes i.v.m. vorige week, toch hebben de eerste rietzangers en snor gehoord. Aan het einde van de ochtend begon het te regenen en kwamen we als verzopen katjes weer aan wal.

Ik had eerder in mijn BLOG verteld over mijn GPS logger, de gevolgde routes van het vogel tellen staan op de volgende link. Kies kaartweergave en de route met bijbehorende foto's wordt vanzelf gevolgd.
http://www.a-trip.com/tracks/view/46278

Ook staan hieronder de afgelegde afstanden, ik verbaasde mij vandaag! 15.76 Km, waarvan maar een klein stukje met de boot en dat op rubber laarzen. Ik zal vanavond lekker slapen......

1 opmerking:

  1. Geweldig, Tim, wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is. Leuk om je zo te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen