zaterdag 6 november 2010

Biesbosch Postzegels

Vandaag was de uitreiking van de fotowedstrijd die verbonden was aan het uitbrengen van een postbox van het Nationaal Park De Biesbosch. Ik had eerder dit jaar 5 foto's ingestuurd en had ook al bericht gehad dat ik genomineerd was. Tijdens een korte presentatie werden de winnende foto's bekend gemaak....spannend.
Je wil toch op de een of andere manier toch winnen. Jammer bij de ansicht kaarten zat geen foto van mij, dan misschien de postzegels.... Helaas ook bij de postzegels viel ik niet in de prijzen.
 Na het presenteren van het uiteindelijke resultaat, een postbox met 3 ansichten en 1 velletje met 3 postzegels werd de foto tentoonstelling geopend door een SBB Bobo. Daar hingen wel 2 van mijn ingestuurde foto's geexposeerd, wat wel heel veel goed maakte.
Dat ik het niet helemaal kon hebben dat ik geen winnende postzegel foto had heb ik hierboven lekker mijn eigen postzegels gemaakt.
Voor alle duidelijkheid staat er op dat ze nep zijn..Dit i.v.m. copyright.

 Omdat ik genomineerd was kreeg ik toch een  mooie Biesbosch postbox mee naar huis.
(hij is eigenlijk best mooi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten