zondag 14 november 2010

Snertvaart met journalisten

Er werd me deze week meegedeeld dat er 2 journalisten van de telegraaf met de snertvaart meevaren met het doel informatie te verzamelen wat er in de winter in de Biesbosch zoal te doen is.
Dus ik was er vanmiddag helemaal klaar voor... Samen met gids Kees en stage gids Marco verwelkomen we onze 17 gasten van vandaag, waaronder ook de 2 mensen van de Telegraaf. Ze stelden in het begin wat vragen en later aan boord vermengden ze zich onder de gasten, heel relaxed allemaal.
Ik heb de presentatie van de vogelfoto's weer gedaan en later aan dek was er een zeer goede sfeer tijdens het zoeken naar de in de diashow gepresenteerde vogels. Al snel zagen we 2 ijsvogels, een ree, buizerds, grote bonte specht en 2 grote zaagbekken. Al regende het de gehele tocht, als je onder een afdak op het buitendek staat heb je daar toch weinig last van. Toch werd ik de hele tocht het hemd van het lijf gevraagd, niet door de journalisten, maar door 2 Vlaamse dames, die op een leuke entousiaste manier alles wilden weten en zichzelf een soort van 'zaagbekken' vonden.

Over ongeveer 3 weken verschijnt het verslag van deze tocht in de zaterdag editie van de Telegraaf, ik ben benieuwd hoe journalisten deze snertvaart beleefd hebben. Dat kan alleen maar positief zijn, want ondanks het slechte weer was het weer een zeer geslaagde tocht. Helaas geen tijd voor goede foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten