zaterdag 18 september 2010

Solo proefvaart

Jawel, alleen op pad met de Hobie- kayak. Waar ga je dat doen? Ik heb gekozen voor het kano steigertje bij de Spieringsluis. Dit was een goede keuze, je kunt gewoon naast het steigertje je auto parkeren. Alle spullen uitgeladen, boot opgepompt, alles aan boord geinstalleerd en varen maar. Ik heb nu ook een GoPro cameraatje, wat ik aan de punt van mijn kano heb bevestigd, hiermee heb ik vandaag om de 10 seconden een foto gemaakt. Dit heeft vandaag heel veel groothoek foto's opgeleverd. Door de felle zon was er helaas nog wat condens ontstaan voor de lens.

De kanotocht was heel mooi, leuk om in een onbekend gebied te varen en daar de wat kleinere kreekjes te verkennen. Af en toe lekker in de zon liggen en libellen kijken of honderden meerkoeten op de vlucht jagen.
Na 3 uur trappen meerde ik weer aan bij het steigertje, kano weer in de tas en voldaan weer richting huis. Op de terugweg toch nog even een roerdomp gespot die net langs de weg in het riet landde.
Toffe boot en tof cameraatje, proefvaart geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten