maandag 20 september 2010

Hobie kayak met gidsen

Vanavond hen ik mijn Hobie kayak geintroduceerd bij de kanogidsen avond, er werd zoals ik verwacht had, verschillend op gereageerd van lacherig tot toch wel geinteresseerd. Voor mij was het belangrijkste of ik de kano groep al trappend bij kon houden en dat viel wel een beetje tegen. Tegen de stroom in moest ik me echt in het zweet trappen om de langzaamste toch nog bij te kunnen houden. Ik was vanavond vooral achterin de groep te vinden. Bij de koffiestop was het al donke en helemaal al toen we bijna weer terug bij het BBC waren. Daar wordt plotseling een gans  opgejaagd door een van de kano-ers en die komt recht op mij af gevlogen, hij schampt mijn bootje en raakt mij heel licht met zijn vleugel. Door die actie had ik met mijn voet mijn peddel losgetrapt, Kwijt. zie die maar eens te vinden in het donker. Na een tijdje zoeken vindt Conny mijn zwarte peddel in het donkere water. SOO wat een opluchting dat had ik nooit verwacht, nu weet ik gelijk dat mijn peddel drijft! Met de gans is het volgens mij wel goed afgelopen, die was ergens in he riet geland. Aan wal de kano weer ingepakt en in de tas weer naar huis. Conclusie: kano's gaan voor mij net iets te snel en in het donker moet je de lichtjes aan de peddel doen en niet om je arm. Binnenkort weer lekker op eigen tempo er op uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten