woensdag 24 maart 2010

6 uur opstaan

Vandaag ben ik om 6 uur opgestaan met het idee om de zonsopkomst te fotograferen met de 70-200mm lens die ik in bruikleen heb. Helemaal op tijd ter plaatse...bewolkt ;-(



Dan maar weer eens improviseren, ik en er nu toch. Er is een mooie dag voorspeld, maar op het vroege tijdstip is het toch erg koud. Ik besluit bij een rietgors te gaan staan aan de Deeneplaatweg en gewoon maar eens kijken wat er te zien valt. Nou dat was toch wel spektakel. blauwborst in baltsvlucht!! roodborsttapuiten, rietgorzen , cetti's zangers (op 10 meter van de auto vandaan en nog niet gezien) 1 lepelaar en een boeren zwaluw. Ja Ja Alle zomergasten komen weer terug! Later was weer de klapekster op zijn favoriete paaltje aanwezig.

's middags (om 10 uur, als je om 6 uur begint voelt het als middag) heb ik met de 70-200mm. lens een serie foto's gemaakt bij de Pannekoek. Wat een gave lens!! Scherp is echt VLIJM scherp en onscherp is echt mooi onscherp. Wel nog leren om er goed mee om te gaan. Tja nu wil je zelf ook zo'n lens aanschaffen, maar voor dat bedrag ga ik eerst nog even sparen. Of niet???



Geen opmerkingen:

Een reactie posten