zondag 14 maart 2010

Vroege voorjaarstocht in gids outfit!!


Ik had gelukkig nog net de labeltjes van mijn nieuwe Biesbosch jasje gehaald, anders stond ik wel een beetje voor gek bij de dia presentatie van de vroege voorjaarstocht. Zo'n 30 nieuwe vogels zijn de revue gepasseerd, waarvan sommige zelfs met geluid, net iets anders dan de snerttocht. Verder was er tijdens de tocht, op een sneeuwgang na, weinig te zien en begon het ook nog te regenen. De lente wil dit jaar maar niet doorbreken. Nu is mijn stage periode echt afgesloten en ga ik straks mijn lijst met data voor het nieuwe gids-kwartaal doorzenden. Ik heb wel weer een leuke gadget uitgeprobeerd vandaag, een I-GotU geo-logger, die houdt precies je route bij en waar je de foto's gemaakt hebt. Binnenkort in dit theater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten