dinsdag 28 juli 2009

Groote waard tocht met Cees

Vandaag mijn laatste tocht als fase 1 stagegids, vanaf 1 augustus ga ik naar fase 2 waarin ik ook zelf verhaaltjes ga vertellen. Dus vandaag nog lekker meegelopen met een groep van 6 gasten op de Halve Maen en lopen vanaf de Spieringsluis naar het Biesbosch Museum. Onderweg nog eens alles wat door Cees verteld werd in me opgenomen en ik zit nu weer lekker middenin de Biesbosch, geen ijsberen meer. Laat fase 2 maar komen!
Onderweg hebben we nog een aantal Oranje Luzerne vlinders gezien, Een voor mij nieuwe vlindersoort. Altijd weer nieuwe belevenissen.
Na afloop van de tocht hebben Cees en ik, op het terras van het Biesbosch centrum, een lekker biertje gedronken op het behalen van fase 2, proost!!


Cees wijst de weg

Oranje Luzernevlinder




Geen opmerkingen:

Een reactie posten