dinsdag 27 juli 2010

Vlinderjacht

Naar aanleiding van een mailtje via het BBC waarin stond dat er koninginnepages zijn gezien in polder Hardenhoek ben ik er vanmorgen op uit getrokken gewapend met macrolens (en camera natuurlijk).
Op de niet gemaaide dijkjes wemelt het van verschillende soorten distels, die op zich weer heel veel vlinders en natuurlijk ook nadere insecten aantrekken. Helaas scheen de zon niet echt fel en ging het ook meer waaien, maar dat mocht de pret niet drukken.  Ik heb aardig wat plaatjes kunnen schieten, maar helaas geen koninginnepage.
 
Ook kreeg ik vandaag bericht dat ik tot de tweeëndertig genomineerden behoor van de fotowedstrijd ‘Postzegels en ansichtkaarten van de Biesbosch’. De bekendmaking van de prijswinnaars zal eind oktober/begin november plaatsvinden. Ik ben wel benieuwd met welke foto(s) ik dan genomineerd ben..

1 opmerking:

  1. Ha die Tim,

    Dat is even geleden. Leuk dat je genomineerd bent. Ik ben benieuwd hoe het verder afloopt.

    Tot ziens weer,

    Albert

    BeantwoordenVerwijderen