maandag 10 oktober 2011

Biesbosch lezing zonder rood...


Vandaag heb ik mijn lezing over deze weblog gepresenteerd tijdens de pluis en struin avond voor de Brabantse Biesbosch gidsen in Drimmelen.
Ik had de presentatie opgedeeld in 10 apps en aan de hand daarvan Al mijn belevenissen de revue laten passeren. Met als resultaat vele enthousiaste reacties en een daverend applaus!
Pluis en struiners, bedankt voor de toffe Biesbosch avond!
Groentipje
Een klein minpuntje, in de beamer ontbrak de rode lamp, dat was wel jammer, zeker voor de sunrise film( vandaar binnenkort op de blog)
Maar het geeft ook weer nieuwe Biesbosch soorten! Groentipje, groenborstje en groenborsttapuit.

1 opmerking:

  1. Hoi Tim,

    Wat een leuke blogs schijf jij zeg! Je zou er toch spontaan van gaan kanoën :-)
    Ik wil graag je filmpjes bekijken maar krijg de melding 'plugin ontbreekt'. het zal vast heel simpel op te lossen zijn mar heb geen idee hoe. Ik zie dat je ook een mac hebt dus wellicht heb jij de gouden tip!

    alvast bedankt
    groet Heloise Roger

    BeantwoordenVerwijderen