zondag 14 februari 2010

Baardmannetjes

Toen ik gisteren hoorde dat  naar Kort en Lang Ambacht wilde gaan, hoefde ik geen moment te twijfelen. Baardmannetjes! Ik ga mee. Dus vanmorgen weer vroeg uit de veren. Gisteren waren we bij het NVN natuurfotografen festival, waar ik weer veel ideeën voor mooie foto´s opgedaan heb. Geinspireerd door de vele foto´s van gisteren, besloot ik de D90 en 500mm. mee te nemen in de kano. Wel tricky, een kano kan echt zo omslaan, hoe goed je ook kunt kanoen.Gelukkig is vandaag alles droog gebleven.

Ter plaatse aangekomen had ik mijn vogeltjes al snel gevonden en omdat het sneeuwde en de rietpluimen besneeuw waren leverde dit wel hele mooie plaatjes op.
Tevreden met de vangst zijn we weer terug gepaddeld.



Ik heb weer kerstkaarten voor volgend jaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten