vrijdag 1 januari 2010

Blogboek 2009


Een nieuw jaar met nieuwe voornemens.


Allereerst heb ik van het afgelopen blogjaar een album gemaakt van wel 100 bladzijden, met alle verhalen en vele mooie aanvullende foto's erin. Het resultaat is SUPERGAAF geworden.
Het boek is natuurlijk niet te koop maar ik laat het je natuurlijk graag zien. Als je interesse hebt , hoor ik dat graag.
Ik hoop dat het komende jaar net zo'n album op gaat leveren als dit afgelopen jaar, of zelfs beter. Ik heb in ieder geval het voornemen zeker door te gaan met mijn Biesbosch avonturen en de Blog met een iets andere (verbeterde) insteek te blijven voortzetten. Hoe het eruit gaat zien , weet ik nu nog niet, maar we zien het vanzelf gebeuren op deze blog pagina.

1 opmerking:

  1. hallo Tim,

    Natuurlijk ben ik nieuwsgierig, maar echt zien kan ik het niet. Er verschijnt wel een handje op het boek, maar als ik daar op klik. gebeuert er niets...

    Wat nu?

    Wim van wijk

    BeantwoordenVerwijderen