maandag 7 december 2009

Zonsopkomst dilemma



Het zag er goed uit, vanuit het slaapkamer raam, dus gelijk in de auto gestapt om een zonsopkomst te fotograferen. Dit is in deze tijd van het jaar lekker laat, 8:34 om precies te zijn. Maar waar komt die zon nou op??? Ik had in m'n hoofd al zitten verzinnen at een goede plaats zou zijn, maar helaas ik dacht dat hij meer naar 'links' zou zitten, maar dat is natuurlijk de verkeerde kant op. Ik heb de Deeneplaatweg uitgereden en geen goede lokatie kunnen vinden, het water golfde en er zaten wat wolken in de weg, niet de ideale situatie zoals een paar weken geleden. Ook zat steeds die vervelende Amer centrale in mijn beeld. Waar moet ik nou naartoe??? Uiteindelijk ben ik maar op het kunstwerk wassende maan gaan staan en daar wat foto's gemaakt. Zo zie je maar, het is helemaal niet makkelijk om een goede zonsopkomst foto te maken. Ik ga denk ik maar over op zonsondergangen, dat zijn weer totaal andere locaties en kan ik lekker langer uitslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten