dinsdag 8 juni 2010

Laatste keer vogeltellen

Voor mij zou het deze ochtend de laatste keer vogeltellen zijn, want ik ga binnenkort op vakantie.
Om half zes waren Albert en ik ter plaatse bij de SBB steiger, alles in geladen, motor starten..?? Hee, het dodemansknopje is eraf gesloopt. Tja, zonder dodemansknopje doet de motor niets. Na een aantal pogingen en telefoontjes hebben we de poging van vandaag gestaakt.

Hierbij scheiden voor mij ook de wegen met de vogeltellers voor dit seizoen.. Ik wil hierbij iedereen Arie, Jorrit, Christiaan , Marcel en vooral Albert bedanken voor een leuk en leerzaam vogel tel voorjaar. Ik heb er echt veel van geleerd, vogelgeluiden, nieuwe vogelsoorten, alle polders van de Sliebiebo, koeien temmen, reigernesten tellen, bootje varen, maar vooral het vroege opstaan.'t vogeltellen is echt intense Biesbosch beleving van het hoogste nivo. Ik ben ook wel beniewd naar de resultaten van het gehele onerzoek, dat zal later dit jar nog wel volgen...

Al met al was ik op tijd thuis (6:15) en kon ik nog een lekker ontbijtje voor Anita maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten