zondag 2 juni 2013

Volg de bever

Na een aantal weken naar een stukje leeg beverbos hebben gekeken, was het vandaag raak!
Ik heb vanavond lekker vanuit de luie stoel mooi het gedrag van de bevers in het beverbos kunnen bekijken. Fantastisch om te zien hoe snel een wilgentak wordt gestipt en hoe ze hun vacht verzorgen. Ook is het mooi alle geluiden op de achtergrond te horen. Nachtegaal, zanglijster, merel, wielewaal, je hoort ze allemaal. Maar het mooiste geluid is het geknaag van de bevers zelf. Het is alsof ze aan de kabeltjes van de microfoon knagen. Gelukkig is dat niet zo, het geknaag is nog steeds hoorbaar.
En beverfoto's maken is een makkie op deze manier.

Hoe zit het eigenlijk met copyright??










1 opmerking:

  1. Omdat ik niet op facebook zit kan ik geen opmerking plaatsen bij "Volg de Bever".......daarom maar hier, óók bij de bever......

    Jammer dat het stopt, wat heb ik genoten , elke avond voor ik naar bed ga kijk ik even en geniet van de bezigheden.
    Mijn complimenten voor het verzorgen van de webcams en graag tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen