maandag 27 juni 2016

FOTO EXPOSITIE

Aankondiging expositie


Deze keer geen verslag van mijn Biesbosch-avonturen, maar een mededeling.

De foto's in dit weblog zijn niet onopgemerkt gebleven bij het Biesboschcentrum Dordrecht. Het resultaat hiervan is dat ik vorig jaar benaderd ben om een aantal foto's van mij in het bezoekerscentrum te exposeren. Hierover hoefde ik geen seconde na te denken en ben meteen op het aanbod ingegaan. Na een jaar van selecteren, afdrukken, opplakken, fotograferen  etc. is nu het resultaat te zien in het Biesboschcentrum Dordrecht aan de Baanhoekweg 53

Van 1 juli t/m 30 september exposeer ik 14 foto's uit deze weblog in de expositie 'Biesbosch belevenissen' mocht je de moeite nemen om te gaan kijken, vergeet dan niet iets in het gastenboek te schrijven.


Ik ben benieuwd naar jullie off-line reacties.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten